طراحی اپلیکیشن ردیاب
طراحی اپلیکیشن ردیاب

شما با استفاده از دستگاه های کوچک و اپلیکیشن گوشی های هوشمند می توانید محل پارک وسیله نقلیه تان را ردیابی کنید. طراحی اپلیکیشن ردیاب برای انواع گوشی های اندروید و اپل که در خارج از ایران طرفدار بسیار زیادی دارد اما هنوز نمونه داخلی تولید نشده است. این دستگاه، با میزان فروش بیش از یک و نیم میلیون واحد در سراسر جهان، مقرون به صرفه ترین راه حل برای پیدا کردن اشیاء گم شده است.

آیا تا به حال برای شما پیش آمده است که محل پارک اتومبیلتان در پارکینگ را فراموش کنید؟ این امر طبیعی است و اینطور اتفاق می افتد که شما پارک می کنید، به خرید می روید و وقتی بر می گردید نمی دانید که ماشینتان کجاست. سپس دکمه دزدگیر ماشینتان را فشار می دهید تا با آلارم آن بتوانید اتومبیلتان را پیدا کنید. این کار ممکن است در روزهای گرم و آفتابی بسیار خسته کننده باشد.

نیازی نیست که برای پیدا کردن اتومبیلتان از یک سیستم GPS گران قیمت استفاده کنید. این کار بسیار پر هزینه است زیرا باید برای استفاده از آن، هزینه اشتراک ماهانه، پرداخت کنید. در صورتی که امروزه همه ما به اندازه کافی صورتحساب های مختلف برای پرداخت داریم.

اما آیا روش بدون هزینه ای، برای ردیابی و پیدا کردن محل وسیله نقلیه وجود دارد؟ بله، در حال حاضر به لطف ساخت نرم افزار موبایل و طراحی اپلیکیشن مشکل حل شده است.

یک شرکت نوپای مستقر در کالیفرنیا، توانست این رویا را به واقعیت تبدیل کند. این شرکت دستگاه های کوچکی را تولید کرد که با استفاده از گوشی های هوشمند شما کار می کنند و این می تواند دقیقا آن چیزی باشد که دنبالش هستید!

این دستگاه چیست؟

این دستگاه TrackR (ردیاب R) نام دارد و نوعی ردیاب است و مسیر جستجوی شما برای اشیاء مهم زندگیتان را مشخص می کند.

چه طور کار می کند؟

کار با آن آسان است. نرم افزار رایگان  TrackR را بر روی گوشی هوشمندتان نصب  می کنید، سپس نرم افزار به دستگاه TrackR شما متصل خواهد شد؛ حالا می توانید به مسیرتان ادامه دهید. شما به سادگی می توانید دستگاه TrackR را به هر شیئی که حفظ و نگهداری آن برایتان اهمیت دارد، متصل کنید. تمامی مراحل آماده سازی و تنظیمات کمتر از 5 دقیقه زمان می برد.

می توانید آن را به کلید ها، کیف اسناد و حتی کیف پول خود متصل کنید. در واقع شما از آخرین فناوری برای از دست ندادن اشیائی که دوستشان دارید و برایتان مهم هستند، استفاده می کنید. با استفاده از نرم افزار TrackR  در چند ثانیه اشیاء گمشده خود را پیدا می کنید.

این دستگاه موجب صرفه جویی در زمان و هزینه مالی می شود.

سیستم های GPS و خدمات ردیابی گران قیمت را فراموش کنید. هیچکس نمی خواهد که هزینه زیادی بابت اشتراک ماهیانه پرداخت کند. ما درک می کنیم که این کار چقدر می تواند استرس آور و پر تنش باشد و به همین دلیل TrackR را ارائه کردیم. این دستگاه، یکی از ابزارهای بسیار مهم برای مراقبت از اشیاء مهم زندگیتان است. داستان فراموش کردن محل پارک اتومبیل را که قبلا ذکر کردیم به یاد می آورید؟ TrackR را می توانید در زیر کفی اتومبیل، در بدنه یا داشبورد مخفی کنید؛ در واقع آن را در مکانی قرار دهید که اگر اتومبیلتان دزدیده شد، به راحتی مشاهده نشود. 

اگر محل پارک اتومبیلتان را فراموش کردید، گوشی هوشمند خود را بردارید و نرم افزار TrackR را اجرا کنید، بر روی دکمه «یافتن دستگاه» ضربه بزنید؛ آن وقت نرم افزار، مختصات دقیق آخرین مکان TrackR را به شما نشان می دهد. 

با TrackR آرامش خاطر خواهید داشت چون می دانید که اتومبیلتان را سریع پیدا خواهید کرد.

 

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi