تعرفه طراحی اپلیکیشن
تعرفه طراحی اپلیکیشن

تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید یکی از موارد بسیار مهمی است که شما عزیزان را سردرگم و یا به اشتباه می اندازد. رنج متقاوت هزینه طراحی اپلیکیشن موبایل توسط توسعه دهنده ها و شرکت های مختلف دلایل گوناگونی دارد. پیشنهاد میکنیم مطلب زیر را مطالعه بفرمایید:

انواع سبک کدنویسی
یکی از عوامل مهم در تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید نوع کد نویسی می باشد. برنامه نویسی تحت قالب بسترهای cross platform به توسعه دهنده کمک می کند با یکبار کدنویسی نسخه های متفاوتی از برنامه از جمله اندروید و ویندوز فون را با تغییرات بسیار اندک خروجی بگیرد. در سایر مقالات راجع به معایب این سبک کدنویسی مطالبی نوشته ایم اما فارغ از این معایب به دلیل مدت زمان کمتر و نوع کدهای به مراتب ساده و عمومی تر هزینه این نوع کد نویسی به مراتب پایین تر از کد نویسی Native  می باشد .

مدت زمان :
زمانی که ساخت یک برنامه از برنامه نویس می گیرد به علاوه تخصص وی و میزان خاص بودن امکانات برنامه مورد نظر، اصل تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید را مشخص می نماید اما در برخی از مجموعه ها همانند پاراکس که پروژه ها بصورت تیمی و بسته به تخصص هر فرد تخصیص داده می شود مدت زمان انجام کوتاه تر ، بهینه تر و طبعا هزینه ها مناسب تر از کدنویسی توسط یک شخص یا اصطلاحا فری لنسر خواهد بود.

پشتیبانی :
اگرچه بسیاری افراد پشتیبانی را صرفا هزینه یا لوکس می دانند اما در حوزه آی تی به دلیل تغییرات سریع، نیاز به همگام شدن با تکنولوژی روز را الزامی می سازد. پشتیبانی در پاراکس تا ۱2 ماه رایگان می باشد اما عموما شرکت ها یا اشخاص هزینه پشتیبانی را به تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید خود اضافه می نمایند.

هزینه های جانبی
اگر چه عموما مشتریان خود هزینه های سرور و دامنه و لایسنس های مورد نظر را خریداری می نمایند اما پیشنهاد این محصولات از طرف توسعه دهندگان صورت می پذیرد. یکی از عوامل موثر در تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید همین مورد می باشد.

زمان تحویل :
هرچه عجله بیش از زمان معمول انجام یک پروژه داشته باشید ممکن است بسته به مجموعه توسعه دهنده تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید افزایش یابد زیرا ناگزیر خواهد بود افراد خود را از سایر پروژه ها بر روی پروژه شما متمرکز نماید. از آنجایی که در شرکت پاراکس کدنویسی بر اساس اصول مهندسی نرم افزار و استاندارد و به صورت Agile صورت می پذیرد عموما مدت تحویل کوتاه بوده و شما عزیزان نیازی به پرداخت هزین های اضافی ندارید.

فصل و زمان :

ممکن است در بازه های زمانی متفاوت از جمله پیش از عید بسته به پیک کاری تعرفه طراحی اپلیکیشن اندروید اندکی متغییر باشد. اگرچه در مجموعه ما در طول سال تمامی هزینه ها یکسان و در مناسب ترین حالت ممکن است.

 

پی نوشت : کد نویسی Native به حالتی گفته می شود که برنامه نویس با استفاده از زبان اصلی یک سیستم اقدام به نوشتن برنامه خود نماید به عنوان مثال کدنویسی اندروید با زبان جاوا در محیط اندروید استودیو Native می باشد.

 

طراحی اپلیکیشن موبایل | طراحی نرم افزار تلفن همراه | طراحی اپلیکیشن ios | طراحی نرم افزار آی او اس

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi