هزینه طراحی وب سایت
هزینه طراحی وب سایت

یکی از سوالات مهم پیش از سفارش سایت بحث قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت می باشد. پیش از هر چیز باید بدانید هدفتان از داشتن وب سایت چیست؟ پاسخ به این سوال مشخص می کند شما به چه نوع سیستم ، سبک کدنویسی ، حجم طراحی و … نیاز دارید و نهایتا منجر به کاربردی و مفید بودن سایت شما خواهد شد. این که در پاسخ به این سوال سردرگم باشید بسیار طبیعی است و همکاران ما سعی می نمایند با مشاوره صحیح و شناسایی دقیق نیازهای شما اهداف شما را برآورده کنند. هدف شما می بایست دقیق ، مشخص و قابل دسترس باشد و از طرفی در حدی گسترده باشد که توان مدیریت آن را دارید. اگر شرکت ساختمانی دارید نیاز به راه اندازی یک شبکه فروش یا شبکه اجتماعی ندارید پس هزینه های اضافی نکنید.

هنگامی که سایت مورد نظر شما مشخص شد گام دوم تعیین قیمت طراحی وب سایت می باشد. برخی مواردی که در هزینه های سایت شما دخیل می باشند در زیر لیست شده اند که ممکن است بر حسب مورد برخی سایت ها به آن نیاز نداشته باشند.

دامین (دامنه ) : دامنه آدرس اینترنتی شماست که می تواند با پسوندهای گوناگون به وب سایت شما متصل شود. دامنه ها هزینه های متفاوتی دارند که از حدود 10 هزار تومان برای دامنه .ir تا دامنه های خاص بیش از یکصد هزار تومان گستردگی دارند. دامنه مناسب ویژگی های خاصی دارد که در سایر مقاله ها به توضیح آن خواهیم پرداخت.

فضای میزبانی ( هاست ) : فایل های طراحی شده وبسایت شما باید جهت دسترسی بر روی یک سرور یا هاست قرارداده شوند ، هاست های متعددی با مشخصه های متفاوت و قیمت های گوناگون وجود دارد که جهت جلوگیری از سردرگمی شما عزیزان هنگام ثبت سفارشتان هاست مطلوب را به شما پیشنهاد می دهیم. پیشنهاد می کنیم هرگز به سراغ هاست های رایگان نروید. اینگونه هاست ها هیچ تعهدی به نگهداری فایل شما نداشته و ممکن است با پاک کردن فضای سرور کل داده های شما را نابود کنند و به علاوه سرعت و کیفیت مناسبی نیز ندارند.

دیزاین و طراحی گرافیکی : طراحی دیزاین وبسایت شامل دو مرحله طراحی گرافیکی ( فایل های psd ) و سپس کدنویسی قالب طرح ( html، CSS و … ) می باشد که بر اساس تعداد صفحات ، حجم پروژه و … متغییر می باشد. در پروژه هایی که قالب آماده خریداری و یا تهیه می گردد از جمله وردپرس به جای هزینه دیزاین ، هزینه خرید قالب اورجینال مطرح می باشد.

کد نویسی اصلی : می توان گفت که موثرترین عامل بر قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت این بخش می باشد. کد نویسی سایت شما بر حسب یکی از زبان های رایج از جمله php و یا ASP و … انجام می شود که با توجه به گستردگی کار هزینه شما تامین می شود.

محتوای وب سایت: با توجه به تخصصی بودن سایت ها عموما تامین محتوا بر عهده مشتری می باشد و صرفا محتوای اولیه از طرف شرکت پاراکس وارد می شود لیکین برای ادامه ورود محتوا امکان عقد قرارداد می باشد که بر قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت تاثیر گذار است.

امنیت : اگرچه عموما به نظر نمی آید و بسیاری به آن توجه نمی کنند اما امنیت سایت شما با ارزش تر از هرچیزی است. بر اساس زمانی که در این بخش صرف می شود به قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت افزوده می شود.

بهینه سازی سایت: SEO یکی از مهمترین بخش های پس از انتشار و در حین کدنویسی وب سایت می باشد، همکاران ما تلاش می کنند تا در کلید واژه های مورد نظر شما به صفحات نخستین گوگل برسید که این یک موفقیت بزرگ خواهد بود. این آیتم گاهی بصورت پیوسته تا چندین ماه ادامه می یابد و پس از آن به مشتری سپرده میشود که قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت را تحت تاثیر قرار می دهد.

پشتیبانی و وارانتی : کلیه پروژه ها در شرکت پاراکس 12 ماه پشتیبانی رایگان بدون تاثیر در هزینه ها دارند اما به طور کلی پشتیبانی رسمی جهت رفع ایراد احتمالی و یا تغییرات در برخی شرگت ها هزینه هایی را دارد که به قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت می افزاید.

هزینه طراحی سایت

قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت در شرکت های متفاوت ، بسیار متغییر است اما پیش از سفارش می توانید به 1- رسمیت داشتن شرکت ( شاید شرکت های رسمی به دلیل مالیات و پرسنل بیش تر اندکی هزینه بیش از فریلنسرها بگیرند منتهی در زمان پشتیبانی اذیت نخواهید شد و مطمئن هستید به آن ها دسترسی دارید در صورتی که اشخاص نمی توانند تعهد رسمی و حقوقی با شما داشته باشند.) 2- سابقه ( شرکت های با سابقه تر با توجه به تخصص گسترده تر علمی و تجربی بسیاری از نکات که بعد از تحویل مشخص می شود را پیش از تحویل در کار می بینند که علاوه بر صرفه جویی در قیمت، تعرفه و هزینه های طراحی وب سایت شما را با مشکلات کمتری روبرو خواهند نمود. 3- زمان تحویل 4- ارائه ایده های خاص و ….

شرکت پاراکس از سال 1386 فعالیت خود را آغاز نموده و بیش از یک صد پروژه طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل و پورتال های سازمانی را به اتمام رسانیده است، تجربه ما به شما در داشتن پروژه هرچه قوی تر و با ارزش تر کمک خواهد نمود. همچنین علاقه مندان به کسب اطلاعات فنی بیش تر و یا یادگیری با ما در ارتباط باشند.

طراحی سایت | طراحی اپلیکیشن تلفن همراه | طراحی نرم افزار اسنپ | اول مارکت | سیستم مدیریت محتوا پاراکس | تعرفه طراحی اپلیکیشن

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi