Buffer: ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی
Buffer: ابزاری برای مدیریت شبکه‌های اجتماعی

نیاز به توضیح نیست که استارتاپ‌ها برای رونق کسب‌وکار خود نیاز به حضور مؤثر در شبکه‌های اجتماعی دارند تا از آن طریق بتوانند خدمات و محصولات خود را معرفی کرده، با هواداران خود در ارتباط باشند و در نهایت جامعه‌ای از فالوورهایی را تشکیل دهند که منجر به ارتقاء برند ایشان گردد. اگر از میان بسیاری شبکهٔ اجتماعی صرفاً بخواهیم برخی از معروف‌ترین آن‌ها را نام ببریم با لیستی همچون گوگل پلاس، توییتر، لینکداین و فیسبوک مواجه خواهیم شد که به جزء مورد سوم، دسترسی به مابقی آن‌ها برای کاربران ایرانی آسان نیست! در این مقاله قصد داریم به معرفی وب اپلیکیشنی بپردازیم که نه تنها بدون نیاز به فیلترشکن امکان قرار دادن پست‌های جدیدی در شبکه‌های اجتماعی فوق‌الذکر را به ما می‌دهد، بلکه با انجام یکسری تنظیمات، می‌توان در آن واحد در چند شبکهٔ اجتماعی حضور داشت و با هواداران خود در ارتباط بود.
Buffer این امکان را برای علاقمندان به شبکه‌های اجتماعی فراهم می‌آورد تا خیلی راحت -یا با استفاده از وب و یا با استفاده از اپلیکیشن موبایل این سرویس که برای پلتفرم‌های اندروید و آی‌اواس طراحی شده است- در آن واحد در چند شبکهٔ اجتماعی حضور داشته و پستی یکسان را در چندین شبکه فقط با فشردن یک کلیک قرار دهند.
از جملهٔ دیگر مزایای بافر این است که کاربران جدید را مجبور به ثبت‌نام در سایت نمی‌کند بلکه ایشان خواهند توانست با اکانت توئیتر، فیسبوک و یا لینکداین خود در این سایت ثبت‌نام کنند؛ پس از ثبت‌نام هم این امکان برای ایشان فراهم شده است که یا از طریق وب و یا از طریق موبایل به اکانت خود متصل شده و به مدیریت شبکه‌های اجتماعی خود بپردازند.
علاوه بر مزیت بزرگ این وب اپلیکیشن که اکثر شبکه‌های اجتماعی معروف را به صورت رایگان یک‌جا دور هم جمع می‌کند، یک مزیت دیگر آن برای کاربران ایرانی این است که با استفاده از Buffer دیگر نیازی به ف ی ل ت ر ش ک ن برای ورود به شبکه‌های اجتماعی توئیتر، فیسبوک و گوگل پلاس نخواهند داشت (البته توجه داشته باشیم در ابتدای کار که قصد دارید شبکه‌های اجتماعی مد نظر خود را روی این پلتفرم اصطلاحاً Set کنید، می‌بایست از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کرده و پس از معرفی شدن اکانت‌های مد نظر، به سادگی و همچون سایر سایت‌های مجاز قابلیت پست‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی مد نظر خود را خواهید داشت). 
پنل مدیریت Buffer بسیار ساده اما در عین حال کاربردی است و در آن واحد شبکه‌های اجتماعی مد نظر شما در اختیارتان خواهد بود و صرفاً با قرار دادن یک پست و ارسال آن، پست مد نظر در شبکه‌های اجتماعی شما آپلود خواهد شد و در نهایت آمار و ارقامی مرتبط با پست‌های ارسالی در معرض دیدتان قرار خواهد گرفت.

 

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi