طراحی نرم افزار ios
طراحی نرم افزار ios

این روز ها مدل های مختلف تلفن های هوشمند تولید شده توسط شرکت Apple را در دستان بسیاری از دوستان و آشنایان می بینید. تعداد کاربرانی که از آیفون و آیپد استفاده می کنند بسیار بالا بوده و روزانه نیز در حال افزایش است.

iOS  یک سیستم عامل طراحی شده انحصاری برای اپل می باشد که در ابتدا برای آی‌فون و آی‌پاد تاچتوسعه داده می‌شد، از آن زمان به بعد برای استفاده در سایر دستگاه‌های شرکت اپل مانند آی‌پد و اپل تی‌وی گسترش یافت. شرکت اپل مجوز استفاده از آی‌اواس برای نصب بر روی سخت‌افزارهای شخص ثالث را نمی‌دهد.

اپ استور که پلتفرم توزیع نرم‌افزار دیجیتال برای آی‌اواس است که توسعه و نگه‌داری آن توسط شرکت اپل انجام می‌شود. این سرویس به کاربران اجازه می‌دهد که نرم‌افزار مورد نظر را از طریق آی‌تیونزاستور جستجو و بارگیری کنند.

شرکت اپل در برنامه نویسی این روزها اکیدا توصیه می کند که از زبان جدید برنامه نویسی خود ( سویفت) که همراه با iOS 8 معرفی و ارائه شد٬ استفاده کنید اما همچنان می توانید از Objective c یعنی زبان قبلی اپل استفاده کنید. با سویفت می توانید برای هر دو سیستم عامل iOS و مک برنامه نویسی کنید

اپل به محدودیت های خاص خودش معروف است و این مورد نیز به اپلیکیشن ها نیز سرایت کرده است.

قوانین اپ استور برای تایید کردن اپلیکیش های ارسالی فوق العاده خاص و در بعضی مواقع عجیب هستند . اپل نگاه تیز بینانه ای برروی کیفیت و امنیت اپلیکیشن های شما دارد . پس پیشنهاد میکنم که تمامی قوانین اپ استور را بخوانید و وقت خود را برای اپلیکیشنی که هیچ وقت تایید نمیشود تلف نکنید!

زمانی که کار اپلیکیشن شما به پایان رسید نوبت آن است که برای اپ استور ارسال کنید تا در صف بررسی قرار گیرید. اپ استور محتوای اپ شما٬طراحی اینترفیس و … را بررسی می کند و درصورتی که مشکلی وجود نداشته باشد در فروشگاه خود قرار خواهد گرفت. شرکت اپل علاوه بر راهنمایی های خود در بخش فنی، در زمینه طراحی و رابط کاربری نیز به توسعه دهندگان راهکارهایی را ارائه می دهد. این شرکت محتوی خاص و مشخصی را برای اپلیکیشن های فروشگاه خود در نظر گرفته است که تنها شامل طراحی نمی شود.

شرکت پاراکس وب نرم افزار های موبایل را برای تجارت های نوپا و سازمان های شناخته شده ای که بازار هدف آنها کاربرهای آیفون و آی پد هستند نیز طراحی و پیاده سازی می کند. تیم برنامه نویسی تخصصی سیستم عامل ios در شرکت پاراکس وب شما را در فرآیند ایجاد نرم افزار  از گردآوری نیازمندی ها تا تحویل نهایی و ثبت در Apple Store از طریق تعریف موارد مورد نیاز تابعی، اجرایی، امنیتی، قابلیت های آفلاین و سازش پذیری همراهی و راهنمایی می کنند تا اطمینان حاصل کنند که نرم افزار طراحی شده در راستای اهداف مشتری عمل کرده و کاربران از آن رضایت کامل دارند.

لازم به ذکر است پاراکس وب اولین شرکت ایرانیست که توانسته است اولین نرم افزار رایگان ایرانی - اسلامی خود را در اپ استور بارگزاری و رونمایی نماید

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi