بررسی انواع تکنیک سئو در 2018
بررسی انواع تکنیک سئو در 2018
آیا انواع تکنیک سئو در سال 2018 را می شناسید؟ در این مقاله قصد داریم جدیدترین ترفندها و تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. به طور کلی بازاریابی دیجیتال روز به روز در حال پیشرفت است و این روند رقابتی شدن سبب می شود که تعداد کاربران و همینطور نرخ رقابت افزایش یابد و به نوعی نیز سبب می شود که از تمامی تکنیک های روز آگاهی صورت پذیرد. در نظر داشته باشید که شما برای داشتن یک موقعیت خوب در گوگل باید از جدیدترین تکنیک سئو در سال 2018 مطلع باشید.
کارایی کلمات کلیدی در تکنیک سئو
در ابتدا باید به طور دقیق این درک فراهم شود که چطور یک صفحه می تواند با یک کلمه کلیدی خاص در موتور جستجو رتبه بگیرد، در صورتی که این درک فراهم شود ،مشخص می شود که پیش از هر نوع فعالیتی نیاز است که یک کلمه کلیدی مرتبط مشخص شود. این کلمه کلیدی سبب می شود که مخاطبین توسط آن به محض جستجو به صفحه مورد نظر بروند.
کلمه کلیدی انتخابی می تواند یک کلمه و یا گروهی از کلمات باشد که در لیست کلمه کلیدی دم بلند قرار می گیرند.
کلمات کلیدی دم بلند به طور کلی جنبه توصیفی دارند و این روند سبب می شود که به طور دقیق تر و مفیدتر روند جستجو صورت پذیرد. در واقع وقتی از کلمات کلیدی طولانی تر استفاده شود ، کلمات کلیدی کوتاه تر نیز به دنبال آن می تواند به تکنیک سئو کمک نماید.
تکنیک سئو برای ترافیک ارگانیک
شاید در ابتدا سوال شما این باشد که ترافیک ارگانیک چیست و چه فایده ای دارد. در واقع به ترافیکی که تنها از سمت موتورهای جستجو فراهم می شود ترافیک ارگانیک گفته می شود.
برای اینکه به ترافیک ارگانیک برسید می بایست تلاش های پی در پی داشته باشید به طور کلی ترافیک ارگانیک یکی از اصلی ترین ارکان تکنیک سئو محسوب می شود.
در واقع ما می دانیم که سئو از دسته فعالیت های بدون پرداخت محسوب می شود به این معنی که ما برای رتبه بندی سایت به گوگل هزینه ای پرداخت نمی کنیم. به طور کلی این بخش نیز به بخش قبلی بسیار وابسته است.
در این مسیر نیاز است که مقدار بازدید کنندگانی که در طول یک ماه قبل به دست آمده است نیز توسط نرم افزارهای خاص مورد بررسی قرار بگیرد.  در نظر داشته باشید ک می بایست کیفیت ترافیک نیز مورد بررسی قرار بگیرد و از مهم ترین اصول تکنیک سئو محسوب می شود.
اصل تبدیل در تکنیک سئو
در تکنیک سئو مورد بعدی که مورد بررسی قرار می گیرد، تبدیل است. در واقع تبدیل به این معنی است که کاربر برای عمل مشخصی ترغیب شود و این روند در نهایت سبب فروش بیشتر محصول و یا استفاده از خدمات شود. به طور کلی تمامی پروسه هایی که برای بدست آوردن یک ترافیک ارگانیک صورت می گیرد سبب می شود که نرخ تبدیل نیز افزایش یابد.
موضوع ترافیک ارگانیک دقیقا مساوی با نرخ سئو پیش می رود و این موضوع سبب می شود که کسب و کار به صورت دقیق تری پیش برود.
در نظر داشته باشید که هدف اصلی تکنیک سئو به این صورت است که مشتریان بالقوه به طور دقیق شناسایی شوند و کمک به بازگشت دوباره آنها صورت پذیرد. هرچه میزان رتبه سایت بالاتر باشد نرخ تبدیل نیز بیشتر است
اصل محتوا و بک لینک در تکنیک سئو
در تکنیک سئو محتوا نقش منحصربفردی ایفا می کند و این روند سبب می شود که معنی محتوا به طور واضح مشخص شود. باید در نظر داشته باشید که تنها قرار دادن کلمات بر روی یک صفحه به معنی محتوای صحیح نیست.در واقع یک محتوای خوب مجموعه ای از کلمات کلیدی دم کوتاه و دم بلند است که کاربران را به سمت سایت برساند. محتوا شامل مقالات و پست های مختلف است و همینطور می بایست روند صحیحی برای معرفی محصولات نیز فراهم شود.
منحصربفرد بودن محتوا و همینطور ارائه دقیق اطلاعات توصیفی از دسته مسائل مهم محسوب می شود.در صورتی که عکس و همینطور اسکرین شات های مختلف و ویدیو به محتوا اضافه شود می تواند تأثیر بهتری ارائه دهد.
مورد بعدی که در قوانین تکنیک سئو دیده می شود بک لینک های با کیفیت است که سبب می شود رتبه سایت بالاتر شود.در نظر داشته باشید که سایت های فروش بک لینک به طور کلی تأثیر مشخصی بر روی سایت مورد نظر نخواهند داشت و می بایست تلاش نمود تا کیفیت بک لینک ها طبق اصول بالا رود.
در تکنیک سئو خزیدن را از یاد نبرید
گرفتن خزش از ارکان مهم تکنیک سئو محسوب می شود که سبب می شود کسب و کار شما بسیار دقیق تر پیش برود. در ابتدا نیاز است که در لیست صفحه کسب و کار های گوگل فهرست شوید و این روند از حضور فعال شما خبر می دهد.
مورد بعدی به این صورت است که شما همیشه قرار است روبروی گوگل قرار داشته باشید، در واقع هر بار که صفحات شما توسط گوگل مورد خزش قرار بگیرد ، سبب بالاتر رفتن رتبه شانس می شود و این روند اگر به صورت پی در پی صورت بگیرد می تواند بر روی موتورهای جستجو تأثیر بگذارد و موجب خزش بیشتر صفحات سایت شود.

وب سایت | سیستم عامل ios  | سیستم عامل اندروید

 

 

 

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi