GitPrime: ابزاری به منظور ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های نرم‌افزاری
GitPrime: ابزاری به منظور ارزیابی میزان پیشرفت پروژه‌های نرم‌افزاری

GitPrime با استفاده از داده‌های مرتبط با سیستم‌های ورژن کنترل و همچنین سورس‌کد پروژه‌های نرم‌افزاری، به تیم‌های مهندسی کمک می‌کند تا درک بهتری از الگوی کاری خود پیدا کرده و روش‌های توسعهٔ نرم‌افزارهای خود را بهبود دهند. استوری پوینت و تیکت‌ها تنها بخشی از فرآیند را توصیف می‌کنند در حالی که این سرویس بر اساس داده‌های موجود، نمایی کامل از پیشرفت تیم‌های توسعهٔ نرم‌افزار را به نمایش می‌گذارد به طوری که در نهایت این امکان را خواهید داشت تا پیشرفت تیم خود را به صورت بلادرنگ مشاهده کرده و به داده‌های آرشیو نیز دسترسی داشته باشید.

GitPrime همچنین به شما کمک می‌کند تا تصمیمات خود را بر اساس حقایق بگیرید نه احساسات! به عبارت دیگر، این سرویس داده‌های قطعی و عینی در مورد پیشرفت تیم در فرآیند توسعه ارائه می‌کند تا بتوانید بهتر بر روی بهبود رویهٔ خود در بخش‌های مهم‌تر تمرکز کنید به علاوه اینکه ابزار گیت‌پرایم شکاف موجود در ارتباطات شما با مشتریان‌تان را نیز پر می‌کند به طوری که می‌توانید اتفاقات مختلف در طول مراحل مختلف پیشرفت پروژه را ثبت کرده و بر نحوهٔ تعامل با مشتریان توجه بیشتری داشته باشید.

GitPrime این امکان را برای شرکت‌های نرم‌افزاری بوجود می‌آورد تا شیوهٔ مدیریت خودسرانهٔ پروژه‌ها را کنار گذاشته و از مزایای مختلف آن بهره‌مند شوند که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

- به هنگام نیاز، به دیگران کمک برسانید: می‌توانید دولوپرهایی که به بن‌بست خورده‌اند یا در پروسهٔ ریفکتورینگ سورس‌کد دچار مشکل شده‌اند را مشخص کرده و به آن‌ها کمک کنید.

- اثرگذاری فرآیند را مشاهده کنید: قادر خواهید بود تا چگونگی تأثیر تغییرات بر جریان کار مهندسی را تحت نظر داشته باشید.

- عوامل خطرساز را تشخیص دهید: بر اساس ریسک‌ها و شدت نیاز به تغییرات، این امکان را خواهید داشت تا بازبینی بخش‌های مختلف سورس‌کد را اولویت‌بندی کنید.

- به ارتباط سازنده با مشتریان بپردازید: بر اساس داده‌های عینی، مشتریان را از پیشرفت پروژهٔ خود آگاه سازید.

- هدر رفت انرژی را مشخص کنید: به طور دقیق مشخص کنید که چه‌قدر از توجه خود را بر بدهی فنی متمرکز کرده‌اید.

- بازخورد دقیق به دست آورید: در طول ملاقات‌های یک به یک مدیر پروژه با اعضای تیم توسعهٔ‌ نرم‌افزار، وی قادر خواهد بود تا به دولوپرها بازخوردی مشخص و دقیق ارائه نماید.

 

 

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi