چرا کسب و کارها باید وب‌سایت مناسبی در سال 2019 داشته باشند
چرا کسب و کارها باید وب‌سایت مناسبی در سال 2019 داشته باشند

چرا کسب و کارها باید وب‌سایت مناسبی در سال 2019 داشته باشند در عصر حاضر قوانین کسب و کار نسبت به چند سال پیش بسیار متفاوت شده است. امروزه داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای یک قانون ناگفته در جهان است، زیرا اکثر مردم از موتورهای جستجو برای یافتن محتوا یا افراد استفاده می‌کنند. پژوهش انجام شده در سال 2015 توسط Verisign به وضوح نشان داده است که 9 نفر از 10 خریدار برای پیدا کردن محصولات، شرکت‌ها و خدمات شدیدا وابسته به اینترنت هستند و می‌توانید مطمئن باشید که این روند در سال 2019 سریعا رو به جلو افزایش می‌یابد.
جالب است بدانید که 45% از کسب و کارهای کوچک حضور آنلاین ندارند. دلیل بسیار ارزشمندی وجود دارد برای اینکه متوجه شوید چرا باید وب‌سایت‌های حرفه‌ای داشته باشید تا در صنعت خود موفق شوید. در اینجا برخی از این دلایل آورده شده است:
افزایش دیده شدن در جستجوی محلی
با وجود عصر موتور جستجو، معمولا وقتی هر کسی نیاز به چیزی دارد به سراغ موتورهای جستجو می‌رود. برای اینکه کسب و کارتان در نتایج جستجو نشان داده شود، شما باید یک وب‌سایت رسمی داشته باشید. بدون سایت، ابزار اصلی تبلیغات شما گفتمان است که البته باعث می‌شود مشتریان بالقوه جدید در اینترنت را از دست بدهید. این وب‌سایت باعث پیشرفت برخی بهینه‌سازی‌ها می‌شود طوری که می‌تواند وقتی کلمات کلیدی مناسبی جستجو می‌شوند نمایان شود. داشتن یک سایت حرفه‌ای همچنین به کسب و کارهای کوچک کمک می‌کند تا با مارک‌های بزرگ رقابت کنند.
مشتریان از شما این انتظار را دارند
این مورد یکی از دلایلی است که شرکت‌ها باید وب‌سایت مناسب داشته باشند. تحقیقات نشان می‌دهند که 6 نفر از 10 نفر انتظار دارند که برندها محتوای آنلاین را در رابطه با کسب و کارشان داشته باشند. این اطلاعات به مشتریان کمک می‌کند تصمیمات بهتری برای خرید بگیرند. اگر شرکت شما این وب‌سایت را نداشته باشد، اغلب مشتریان بی‌حوصله و مشتریانی که در تکنولوژی زرنگ هستند به سراغ رقبای شما می‌روند. برای جلوگیری از این اتفاق، شما نیاز به یک سایت خوب با اطلاعات مهم در آن دارید. این اطلاعات اغلب می‌تواند مسائل و موضوعات مربوط به آنچه که شما می‌فروشید باشد. این مشتریان به طرز چشم‌گیری شانس موفقیت شما را افزایش می‌دهند.
اثبات اجتماعی قانونی بودن کسب و کار
مطالعات متعدد به وضوح نشان داده‌اند که بیش از 90% مصرف‌کنندگان بر اساس آنچه دیگران در مورد محصولات مشابه گفته‌اند تصمیم می‌گیرند. به جای تکیه بر وب‌ُسایت‌هایی که بررسی محصولات را انجام می‌دهند، می‌توانید به خودتان تکیه کنید و بررسی‌های مشتریان از سرویس‌ها و محصولات‌تان بر روی سایت خود را داشته باشید، جایی که مشتریان می‌توانند بیایند و نظرات دیگران را بخوانند و تصمیمات آگاهانه بگیرند. بررسی‌ها یک راه عالی برای افزایش اعتماد مشتری است.
گسترش مرز فروشگاه‌تان
بازارهای تجارت الکترونیک داینامیک و بسیار مفید هستند. امروزه یک کسب و کار نباید توسط دیوارهای آجری محدود شود. با داشتن وب‌سایت فعال کسب و کار و سایت تجارت الکترونیک، کسب و کار شما می‌تواند بدون نگرانی در مورد کارکنان، لوازم و غیره به کار خود ادامه دهد. با یک وب‌سایت تجارت الکترونیکی مناسب به طور کامل کسب و کار خود را راه‌اندازی کنید. شما می‌توانید تجارت خود را همراه با تمام مردم جهان انجام دهید. سایت حرفه‌ای نه تنها مردم را جذب می‌کند، بلکه آن‌ها را نیز نگه می‌دارد تا محتوای شما را مصرف کرده یا به سادگی به صفحات خرید هدایت شوند.
جمع‌بندی
درنهایت، داشتن وب‌سایت حرفه‌ای که به خوبی طراحی شده است به شما کمک می‌کند نه تنها دیده شدن برند خود را افزایش ‌دهید، بکله مهم‌تر از همه افراد را به سایت شما هدایت کرده و آنان را به یک مشتری تبدیل می‌کند. خدمات توسعه وب به شما در رسیدن به اهداف بازاریابی کمک می‌کند. پس همین امروز دست به کار شده و با شرکت‌های برنامه‌نویسی تماس بگیرید و وب‌سایت خود را آماده کنید!

 

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی وب سایت | شرکت ایده پردازان پاراکس |

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi