معرفی 8 زبان برنامه نویسی درآمدزا
معرفی 8 زبان برنامه نویسی درآمدزا

فکر می کنید بهترین زبان برنامه نویسی درآمدزا کدام است؟ از نظر شما کدام زبان برنامه نویسی محبوب تر است؟ حتماً حدس می زنید که پاسخ به این سؤالات بسیار دشوار است! در این مسیر باید یک سری فاکتورها و پارامترهای مهم را مورد بررسی قرار داد. در این مقاله قصد ما این است که لیستی از انواع بهترین زبان برنامه نویسی درآمدزا را برای شما فراهم سازیم.
چطور بهترین زبان برنامه نویسی درآمدزا را بشناسیم؟
برای اندازه گیری محبوبیت یک زبان برنامه نویسی نیاز است که در ابتدا بررسی شود که میزان تقاضاهای شغلی کدام است. در این مسیر هر سال چند زبان برنامه نویسی نسبت به گزینه های دیگر نقش پر رنگ تری از خود ایفا می کنند، در نظر داشته باشید که به طور کلی یک توسعه دهنده باید در حال یادگیری انواع زبان برنامه نویسی باشد و هیچ گاه از یادگیری دست نکشد.
در عصر جدید، زبان های برنامه نویسی اندروید و اپ های موبایل نقش بسیار پر رنگی دارد به این ترتیب توسعه دهندگان برنامه های موبایل می بایست از زبان های جاوا به زبان های سوییفت و کاتلین تغییر مسیر دهند زیرا در حال حاضر این دو زبان مورد تقاضای بازار است.
در بخش های بعدی، قصد ما این است که انواع زبان برنامه نویسی درآمدزا در سال 2018 را معرفی نماییم به این ترتیب به سادگی می توانید به درآمدزایی نزدیک تر باشید.
جاوا رتبه اول لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
آماری که از سال 2018 تا به امروز به دست ما رسیده است نشان می دهد که زبان برنامه نویسی جاوا در حدود 6000 تقاضا را به خود اختصاص داده است. در نظر داشته باشید که این رقم نسبت به سال 2017 کاهش یافته است اما هنوز هم در لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا در رتبه ی اول قرار دارد و محبوبیت خود را از دست نداده است. عمر زبان برنامه نویسی جاوا بیش از 20 سال است و دستگاه های بی شماری در جهان وجود دارد که توسط این زبان راه اندازی شده اند. جاوا می تواند بر روی هر سیستم عامل یا سخت افزاری اجرا شود . اگر کمی دقیق تر شویم مشخص می شود که تمامی برنامه های اندرویدی مبتنی بر جاوا عمل می کنند و در شرکت های بزرگ این زبان به عنوان زبان سرور مورد استفاده قرار می گیرد.
پایتون رتبه دوم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
در جدول انواع زبان برنامه نویسی درآمدزا پایتون رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. محبوبیت این زبان در حدود 5000 تقاضای نیرو نسبت به سال 2017 رشد دارد. پایتون از دسته زبان های برنامه نویسی چند منظوره محسوب می شود که در واقع برای توسعه دهندگان نرم افزار، حکم یک زبان پشتیبان را دارد. این زبان به صورت گسترده در محاسبات علمی نیز استفاده می شود و در علم یادگیری ماشین نقش مهمی ایفا می کند.
جاوا اسکریپت رتبه سوم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
حتماً شنیده اید که جاوا اسکریپت پدر بزرگ زبان های برنامه نویسی محسوب می شود. این زبان به عنوان یک پایه ی ثابت برای شرکت های بزرگ است. این زبان در بیش از 95 درصد از وب سایت های جهان برای پویاسازی استفاده می شود. فریم ورک های Front-end که مبتنی بر جاوا اسکریپت هستند، هر یک دارای پتانسیل بالایی برای درآمدزایی در آینده محسوب می شود.
سی پلاس پلاس رتبه چهارم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
از ابتدای سال 2017 تا به الان c++ بسیار محبوب است، این زبان برای برنامه های کاربردی بسیار مفید است و در بسیاری از مدارس و دانشگاه ها نیز از این زبان برای آموزش های مقدماتی استفاده می شود. این زبان از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا بسیاری از زبان های دیگر از نظر syntax بسیار شبیه به این زبان هستند و به نوعی یک پیش نیاز محسوب می شود.
سی شارپ رتبه پنجم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
این زبان در سال 2017 تا امروز تقاضای کمتری دارد و به نوعی یک زبان شیء گرا محسوب می شود. این زبان برای اجرا در پلت فرم دات نت طراحی شده است. در بازی های ویدیویی از این زبان بسیار استفاده شده است.
Php رتبه ششم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
محبوبیت این زبان نسبت به سال 2017 بیشتر شده است، اینطور که مشخص شده است اغلب وب سایت ها با استفاده از این زبان برنامه نویسی نوشته شده اند و از دسته فریم ورک های محبوب به شمار می رود. php از دسته زبان های برنامه نویسی سمت سرور به شمار می رود که با استفاده از پایگاه داده mysql کار می کند.
پرل رتبه هفتم لیست زبان برنامه نویسی درآمدزا
در مقایسه با انواع زبان برنامه نویسی درآمدزا، پرل رتبه هفتم را دارد، این زبان دارای 3000 تقاضای کار است و از دسته ی محبوب ترین زبان ها نیز به شمار می آید. پرل برای مدیران شبکه بهترین گزینه محسوب می شود.
سوئیفت رتبه هشتم زبان برنامه نویسی درآمدزا
سوئیفت یک زبان برنامه نویسی برای ios محسوب می شود. این زبان روز به روز در حال پیشرفت است و در لیست مهم ترین زبان برنامه نویسی درآمدزا نیز قرار دارد. به طور کلی برای کسب درآمد از راه برنامه نویسی باید سعی کنید فریم ورک ها و همینطور سیستم های مدیریت محتوای مشهور را به طور دقیق دنبال نمایید.

 

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی وب سایت | شرکت ایده پردازان پاراکس |

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi