چگونه Blockchain طراحی وب را در سال 2019 تحت تاثیر قرار می‌دهد
چگونه Blockchain طراحی وب را در سال 2019 تحت تاثیر قرار می‌دهد

ارائه مدارک معتبر آموزشی و ورود به بازار کار .
این فناوری به خصوص در استفاده از اینترنت بر جنبه‌های طراحی وب تاثیر می‌گذارد. توسعه‌دهندگان وب نیاز دارند تا با این تکنولوژی که به سرعت رو به رشد است، سازگار شوند. همان‌طور که در حال حاضر پیش‌بینی شده است برخی تغییرات در طراحی وب باید برای تطابق با این تکنولوژی جدید انجام شوند. این مساله مهم است که بدانیم چطور بلاک چین بر طراحی وب تاثیر می‌گذارد.
موتورهای جستجو و بازاریابی دیجیتال
به طور رایج لازم است تا اطلاعات از منابعی مثل گوگل، در حین انجام بازاریابی دیجیتال جمع‌آوری شوند. این امر به این دلیل است که این منابع برخی از قابل اعتمادترین منابع اطلاعاتی در مورد محصولات مختلف هستند. اما از طریق فناوری بلاک چین امکان دریافت اطلاعات به طور مستقیم از مشتریان وجود دارد. این مشتریان مایلند جزئیات خاصی را در مورد خودشان به اشتراک بگذارند، و همچنین می‌توانند کنترل کنند که چه چیزهایی به اشتراک گذاشته نشود. این بدان معناست که بازاریابان و سئوکاران می‌توانند اطلاعات دقیق‌تر مشتریان را به سادگی به دست آورند، اما همچنین به این معناست که اگر مشتریان بخواهند اطلاعات‌شان را پنهان کنند، نمی‌توان آن‌‌ها را خریداری یا سرفت کرد.
توسعه‌دهندگان وب باید وب‌سایتی را طراحی کنند که بتوانند اطلاعات راجع به مشتریان را به راحتی جمع‌آوری کنند. این بدان معنا نیست که به امنیت و حریم شخصی مشتریان تجاوز شود، بلکه کاملا بر خلاف این است. با این حال اطلاعات جمع‌آوری شده تنها مواردی هستند که مشتریان مایل به اشتراک گذاشتن آن هستند. مزایای اصلی این مورد عبارتند از:
جداسازی گروه‌بندی مشتریان آسان‌تر خواهد شد
شناخت ترجیحات مشتریان مختلف ممکن خواهد شد
اطلاعات جمع‌آوری شده دقیق‌تر خواهد شد
توسعه وب‌سایت در وردپرس برای وفق دادن با این تغییرات بهتر می‌شود
با این وجود این بدان معناست که بازدیدکنندگان می‌توانند هر آنچه که ترجیح می‌دهند را به صورت علنی آشکار کنند. طراحانی که تمایل به ایجاد طرح‌هایی مطابق با خواست مردم ندارند، چندان مطلوب نیستند.
بهبود امنیت
یکی از نگرانی‌های عمده در تنظیمات فعلی اینترنت امنیت است. بسیاری از مردم نگران امنیت اطلاعات‌شان در اینترنت هستند. اما بلاک‌چین برای وب‌سایت‌ها این امنیت را تضمین می‌کند. دلیل اصلی پشت پرده این است که امنیت رکن اصلی بلاک چین است. کاربران بلاک چین می‌توانند داده‌های خود را همیشه رمزگذاری کنند. در نتیجه اطلاعات توسط افرادی که اجازه دسترسی به اطلاعات را نمی‌دهند قابل دسترسی نیستند. این امر همچنین به کاربران اینترنت اجازه می‌دهد تا اطلاعات خود را کنترل کنند.
امنیت افزایش یافته باید در جنبه‌های دیگر استفاده از اینترنت گنجانده شود. این امر باعث می‌شود تا طراحان وب شیوه‌های ترکیب این تکنولوژی را به دست آوردند. از این رو بسیاری از مردم احساس امنیت بیشتری خواهند کرد و جزئیات شخصی بیشتری را در اینترنت قرار خواهند داد.
در حقیقت اطلاعات ارائه شده توسط کاربران در یک مکان مرکزی قرار نخواهد گرفت و به طور بهینه ایمن می‌شود. داده‌ها از یک مکان به مکان دیگر منتقل می‌شوند و ابتدا توسط edge security رمزنگاری می‌شوند تا امنیت بهبود یابد. در حال حاضر هر بلاک چین محتوای خود را بعد از 10 دقیقه مجددا اعتبارسنجی می‌کند. هنگامی که توسعه‌دهندگان وب تکنولوژی مدرن را با دیگر جنبه‌های استفاده از اینترنت ترکیب می‌کنند، امنیت به طور قابل توجهی بهبود می‌یابد.
توسعه‌دهندگان و طراحان وب که از بلاک چین استفاده نمی‌کنند، در ساخت و طراحی وب‌سایت امنیت کمتری دارند.
ایجاد وب‌سایت‌هایی که بیشتر تعاملی‌اند
یکی از جنبه‌های بلاک چین تعاملی بودن بالای آن است. این بدان معناست که وقتی بلاک چین و توسعه وب گرد هم می‌آیند، سطح تعامل همیشه افزایش پیدا می‌کند. طراحان وب کارهای بزرگی را برای تعامل بیشتر وب‌سایت ایجاد خواهند کرد. این مساله تقریبا اجباری است که وب‌سایت‌ها را تعاملی‌تر ایجاد کنیم زیرا نمونه‌های بسیار زیادی در مکان‌هایی مثل گوگل وجود دارد که هیچ صفحه متمرکزی وجود ندارد. در عوض یک پلت‌فرم تعاملی وجود دارد که به عنوان تغییر موقعیت و محیط تغییر خواهد کرد. فرض کنید که وب‌سایت شما یک Google Doc است که همیشه در حال تکامل است. این نحوه کار بلاک چین است.
همه طراحان و توسعه‌دهندگان وب باید مطمئن شوند که مسائل پیچیده به کاربران پاس داده نمی‌شوند. در عوض توسعه‌دهندگان باید در پشت صحنه بر روی این مسائل کار کنند. کاربران نمی‌دانند که پشت صحنه چه اتفاقی افتاده است، در عوض آن‌ها از وب‌سایت‌های تعاملی لذت می‌برند که دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تری است.
رابط‌های وب‌سایت‌های مدرن به کاربران مختلف اجازه می‌دهند تا از داده‌ها در زمان یکسانی استفاده کنند، در صورتی که تمام آن‌ها اجازه دسترسی به داده‌ها را داشته باشند. همچنین می‌توان تعدادی از کاربران را انتخاب کرد که کاربران مشخصی در زمان معینی در تعامل باشند. سطح افزایش تعامل توسط بلاک‌چین ترغیب می‌شود زیرا این مورد یکی از مهم‌ترین الزامات در بلاک چین است. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که بلاک چین تاثیر بزرگ و قابل توجهی بر طراحی وب و توسعه وب داشته باشد.


طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی وب سایت | شرکت ایده پردازان پاراکس

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi