لزوم یادگیری برنامه نویسی از زبان بزرگان IT
لزوم یادگیری برنامه نویسی از زبان بزرگان IT

یادگیری برنامه نویسی می تواند در دنیای تکنولوژی امروزه بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. در این متن به بررسی لزوم یادگیری برنامه نویسی می پردازیم. اگر می خواهید بدانید که چرا باید به یادگیری برنامه نویسی بپردازید در این متن دلایل یادگیری برنامه نویسی را از زبان بزرگان IT بیان می کنیم.
لزوم یادگیری برنامه نویسی از زبان بزرگان IT
بسیاری از افراد نمی دانند که به چه دلایلی باید به یادگیری زبان برنامه نویسی بپردازند. بهترین دلایل را به شما کسانی می توانند ارائه دهند که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده باشند و آشنایی کامل را به این مبحث داشته باشند. به همین دلیل اگر می خواهید بدانید که چرا باید به یادگیری برنامه نویسی بپردازید باید به صحبت های افرادی مانند بیل گیتس، مارک زاکربرگ و... گوش دهید. این افراد توانسته اند در این زمینه به موفقیت زیادی دست یابند و به همین دلیل صحبت های شان می توانند در این زمینه بسیار موثر باشد. حتما با استیو جابز آشنایی دارید. این فرد شرکت و برند اپل را تاسیس کرده است و توانسته در تمام دنیا مطرح شود. استیو جابز در مورد لزوم یادگیری برنامه نویسی گفته است که همه مردم باید برنامه نویسی را یاد بگیرند زیرا برنامه نویسی به آن ها یاد می دهد تا چگونه فکر کنند.
نظر بزرگان IT درمورد برنامه نویسی
در ابتدا باید بدانید افراد موفق به برنامه نویسی چه نظری داشته اند و آن را به چه صورتی در نظر می گرفتند. همه ی افراد موفق مانند درو هوستون و یا کریس اندرسون با برنامه نویسی های بسیار ساده و در کودکی یا نوجوانی برنامه نویسی را شروع کردند. درو هوستون که دراپ باکس را تاسیس کرده است درباره برنامه نویسی آن را تشبیه به یک ساز و یا یک ورزش می کند. از این جهت که در هنگام نواختن ساز و یا شروع یک ورزش کار بدون سختی و بدون مشکلی شروع می شود و دلهره ای وجود ندارد اما ممکن است در طول انجام کار هنگ کرده و تمرکز تان را از دست بدهید.
ونسا هرست درباره ای برنامه نویسی می گوید که برای اینکه بتوانید برنامه نویسی کنید نیازی نیست که حتما نابغه باشید و نبوغ داشته باشید بلکه تنها باید در کار مصمم باشید. ماکیندا که از برنامه نویسان فیس بوک می باشد در این باره می گوید که اکثر برنامه نویسی هایی که مردم عادی انجام می دهند بسیار ساده هستند؛ اما بیل گیتس معتقد است که برنامه نویسی همانند جمع و تفریق بوده و بسیار آسان می باشد.
اهمیت برنامه نویسی از زبان بزرگان IT
درو هوستون درباره اهمیت دراپ باکس می گوید در باره ی هر کاری حتی خونه ساختن و یا یک ورزش کار شدن نیز یادگیری برنامه نویسی می تواند تحول زیادی ایجاد کند. برونون گرایمز نیز نظری مانند درو دارد و می گوید که کامپیوتر ها در همه جا وجود دارند و یادگیری برنامه نویسی بیشتر از هر کار دیگری ست. تاسیس کننده فیسبوک، مارک زاکربرگ، درباره آینده شغلی و بازار کار برنامه نویسی می گوید که به عنوان یک تاسیس کننده شرکت هدفش استخدام مهندسانی ست که در این زمینه استعداد دارند. در هاستن نیز می گوید با استخدام بهترین افراد بهترین امکانات را نیز در اختیار شان می گذارد؛ زیرا در فضایی که امکانات برای افراد مهیا باشد امکان ایجاد خلاقیت نیز بیشتر می شود.
قدرت برنامه نویسی
هادی پرتوی در بیان ارزش برنامه نویسی می گوید که اگر می خواهید هم پولدار شوید و هم دنیا را تغییر دهید بهترین گزینه یادگیری برنامه نویسی می باشد که می توانید به واسطه آن به هر دوی این موارد دست یابید. والندا هورست معتقد است که از طریق کامپیوتر و برنامه نویسی می توان به انسان ها کمک کرد و در واقع این بخشی از انسانیت محسوب می شود. مارک زاکربرگ می گوید که شما می توانید بدون داشتن شرکتی از قبل و تنها با گردآوری افرادی که می توانند عضو و کارمند شرکت آینده شوند چیزی بسازید تا میلیون ها آدم از آن استفاده کنند و این شگفت انگیز است.
آینده برنامه نویسان
برنامه نویسان از نظر گابی نیول مانند جادوگرانی می باشند که یک قدرت جادویی نسبت به دیگر افراد جامعه دارند که می توانند برنامه های بی نظیری را خلق کنند. این می تواند آنها را همانند جادوگران آینده نماید که این موضوع شگفت انگیز است. در هاستن نیز نظری مانند گابی دارد و برنامه نویسان را به یک ابرقدرت تشبیه کرده است. جالب است بدانید دانش آموزانی که امروز به یادگیری برنامه نویسی در مدارس می پردازند احتمال کار کردن و یافتن شغل در آینده برای آن ها بسیار بیشتر از دیگر افراد می باشد. این می تواند دلیل مناسبی برای یادگیری برنامه نویسی باشد. به طور کلی پیشرفت تکنولوژی و نیاز به ساخت برنامه های مختلف برای مکانیزه شدن کارها باعث شده تا نیاز به یادگیری برنامه نویسی بیشتر شود و آینده شغلی این افراد از بسیاری مشاغل دیگر مطمئن تر باشد؛ اما آنچه که در این زمینه مهم است داشتن خلاقیت و توانایی حل مسائل می باشد. داشتن اراده و مصمم بودن برای حل مسئله می تواند برای یک برنامه نویس بسیار حائز اهمیت باشد.

 

طراحی اپلیکیشن اندروید | طراحی وب سایت | شرکت ایده پردازان پاراکس

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi