ساخت اپلیکیشن رایگان برای اندروید و ios
ساخت اپلیکیشن رایگان برای اندروید و ios

در دنیای امروز بازاریابی اینترنتی و تجارت های الکترونیک جای خود را به عنوان محبوب ترین روش های ارائه خدمات باز کرده اند. امروزه بیش از 90% ارتباط کاربران با دنیای مجازی از طریق شبکه های موبایل و گجت های هوشمند است، بنابراین اپلیکیشن های موبایل می توانند راهی بسیار مناسب و تضمینی برای ارائه خدمات و محصولات بیزینس های مختلف به کاربران باشند. اما ساخت اپلیکیشن موبایل گاها کاری دشوار و نیازمند صرف زمان و هزینه بسیار زیاد است و به همین دلیل بسیاری از افراد ایده های ناب و فرصت های شغلی خوب را فقط به علت نداشتن وقت، تجربه  و سرمایه کافی برای ساخت اپلیکیشن از دست می دهند.

ساخت برنامه موبایل

پلتفورم های مختلفی برای ساخت برنامه های موبایل وجود دارد. در شرکت ما خدمات ساخت اپلیکیشن برای دو پلتفرم پر طرفدار اندروید و ios انجام می شود. علاوه بر این شما می توانید با استفاده از خدمات ما به راحتی وبسایت خود را به اپلیکیشن موبایل وصل کرده و تمام خدمات و ویژگی های ارائه شده در وب سایت خود را به راحتی توسط اپلیکیشن موبایل به کاربران نمایش دهید.


ساخت برنامه اندروید

شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن ما به راحتی و با چند برنامه اندروید خود را بسازید و آن را از طریق مارکت های اندرویدی مانند بازار و گوگل پلی برای فروش  و عرضه به مشتریان خود قرار دهید. تیم ما علاوه بر خدمات ساخت اپلیکیشن اندرویدی آنلاین، خدمات سفارشی سازی اپلیکیشن های اندروید را نیز انجام می دهند. به این صورت که اگر شما تمایل به ساخت نوع خاصی از اپلیکیشن موبایل با ویژگی هایی مخصوص به کسب و کار خود دارید ما این اپلیکیشن ها را براساس نیازهای خاص شما شخصی سازی خواهیم کرد. برای شخصی سازی کافی است ویژگی هایی را که برای اپ خود در نظر دارید برای تیم پشتیبانی ما ارسال کنید. برنامه نویسان ما این ویژگی ها را بررسی کرده و اپ شما را مطابق با نظرات شما تولید خواهند کرد.


ساخت برنامه ios

در کنار ساخت اپلیکیشن های اندرویدی، تیم ما خدمات تولید و ساخت اپلیکیشن   ios برای موبایل های اپل را نیز انجام  می دهند. در صورتی که مشتریان هدف شما از این پلتفرم برای استفاده از خدمات شما استفاده می کنند، شما می توانید  اپلیکیشن ios خود را به راحتی تهیه نمایید.پس از ساخت تیم ما اماده ثبت و انتشار اپلیکیشن شما در itunes یا سایر مارکتهای ios هستند.

 

طراحی و ساخت اپلیکیشن برای سایت


در بسیاری از کسب و کارها، این سوال مطرح می شود که اپلیکیشن موبایل بهتر است یا سایت؟ ما به شما میگوییم که نیازی نیست بین این دو یکی را انتخاب کنید! با استفاده از ثبت نام در سایت و دریافت اپلیکیشن برای سایت ،شما می توایند به راحتی با نصب افزونه ما بر روی سایت خود، تمام اطلاعات سایت خود را به زیبایی بر روی پلتفرم موبایل نیز به کاربران نمایش دهید. همچین با استفاده از تنطیمات موجود در اپ موبایل شما می توانید المان های صفحه اول اپلیکیشن خود را تغییر داده و انها را بهترین رابط کاربری در اختیار مشتریان خود قرار دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اپلیکیشن های اندروید و ios برای سایت های word-press کلیک کنید.


حرف آخر

ایده های ناب خود را فراموش نکنید، به راحتی اپلیکیشن بسازید، آنرا در مارکت های اندرویدی  به اشتراک بگذارید و کسب و کار خود را گسترده کنید. ساخت اپلیکیشن های اندروید و ios بدون نیاز به برنامه نویسی توسط تیم ما شما را قادر می سازد تا زمانی را که باید صرف ساخت اپلیکیشن کنید، صرف بازاریابی و افزایش فروش خود کنید.

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi