اپلیکیشن رسانه دائمی
اپلیکیشن رسانه دائمی

قلب مشتری امروز در دستان او قرار دارد ولی منظور از این حرف چیست؟

در زمانه نه چندان دور تنها عامل رونق هر کسب و کار را تنها اخلاق و منش صاحب آن کسب و کار معین می کرد. شاخص هایی چون ، ویژگی های روحی و روانی فرد نحوه تعامل با هم صنف های خود و از همه مهمتر نحوه بر خورد با ارباب رجوع بر میزان رشد و شکوفایی فرد در کسب و کارش موثر بود. با گذشت زمان این شاخص ها همچنان به قوت خود باقی مانده اند ولی نحوه ابراز آنها دیگر مثل سابق نیست. روزی بازار آنقدر کوچک بود که  بازاری خوش برخورد و با انصاف به راحتی با یک جواب سلام بلند شناخته می شد اما دیگر چنین نیست و در این بازار گسترده باید بلند گو به دست بود و صدای خود را بالاتر از همه رقبا به گوش مردم رساند. همانطور که می بینید روش ابراز وجود کسب و کار ها در بازار تغییر کرده است روزی یک حنجره گرم روش ابزار بود و اکنون روش های نوین تبلیغات!

مردم ساده رفتار می کنند!

راه رسیدن به مردم از طریق شناخت رفتار های آنها به دست می آید. برای این کار لازم نیست تحقیقات گسترده ای صورت بگیرد و تنها به اطرافیان خود دقت کنید ببیند آنها از چه طریقی دریافت اطلاعات می کنند، صبح قبل از اینکه از تخت خواب جدا شوند تلویزیون را روشن می کنند یا به سراغ گوشی می روند؟ ببینید قبل از خواب آنها لپ تاپ را به رخت خواب می برند و یا گوشی موبایل خود را بغل می کنند ؟ با توجه به آماری که منتشر شده ، حدودا مردم ایران روزی به طور میانگین بیشتر از سه ساعت از وقت خود را در گوشی های همراه سپری می کنند، میزان اطلاعات جا به جا شده توسط گوشی های همراه در ایران در حدود شصت درصد پهنای باند کشور است. این دو آمار و بررسی رفتار مردم را که کنار هم بگذاریم متوجه خواهیم شد بزرگترین راه ارتباطی با مردم گوشی های همراه آنان است.

در دستان مشتری جایگاه ثابت داشته باشید!

دست های مشتریان هنگامی که موبایل را لمس می کند. بیشتر در شبکه های اجتماعی در حال بالا و پایین رفتن هستند، این فکر وجود دارد که تنها راه تبلیغات در گوشی های موبایل حضور در شبکه های اجتماعی است. حاضر بودن در این شبکه ها و تبلیغ کردن از طریق آنها کار درستی است ولی قطعا با بالا و پایین رفتن حجم فعالیت های تبلیغاتی کسب و کارتان ساده تر از آنکه فکرش را بکنید زیر خروار ها اطلاعات شبکه های اجتماعی دفن خواهید شد. راه چاره در این است که به فکر یک پایگاه دائمی در موبایل های مردم باشید.

اپلیکیشن موبایل مساوی است با  رسانه موبایل دائمی

اپلیکیشن موبایل اگر به خوبی طراحی بشود و از امکانات آن به خوبی استفاده بشود می تواند به عنوان یک کانال رسمی تبلیغاتی در دست های مردم قرار بگیرد. اپلیکیشن موبایل کسب و کار شما علاوه بر اینکه کسب و کارتان را حرفه ای تر از قبل در ذهن مشتری تصویر می کند فرصت حضور در دستان میلیونها مشتری را برای خود می خرید.  قلب مشتری امروز در  دستان او قرار دارد پس خود را در قلب او قرار بدهید!

با اپلیکیشن چه کارهایی می توانید انجام بدهید؟

شاید این سوال مطرح شود که با اپلیکیشن های موبایل چه کار تبلیغاتی می توانید انجام بدهید که با شبکه های رایگان اجتماعی از عهده آن بر نمی آیید. با اپلیکیشن موبایلی که اصولی طراحی شده باشد فرصت یک ارتباط ماندگار و مشخص را خواهید داشت که این قابلیت را شبکه های اجتماعی ندارند. اگر می خواهید همچون قارچ ها هاگ خود را در هوا پخش کنید  خب شبکه های اجتماعی گزینه خوبی برای رشد می توانند باشند. اما اگر خود را در جایگاه مهمی می خواهید در اکوسیستم کسب و کارتان قرار بدهید و در راستای برند خود می خواهید گام های جدی بردارید و مثل حرفه ای ها دیده شوید قطعا به اپلیکیشن موبایل نیاز دارید. اپلیکیشن موبایل در گوشی مشتری دیده می شود و نیاز به جستجو ندارد پس همیشه در دسترس قلب های مشتریان خود قرار خواهید گرفت. از طریق آن ارسال اطلاعات داشته باشید و می توانید به خرید و فروش دست پیدا کنید.

به تمایز فکر کنید!

با اپلیکیشن موبایل در هر موقعیتی که باشید همراه خود و کسب و کارتان خواهید بود. این همراه بودن سبب می شود محصول های خود و اطلاعات کسب و کارتان را به صورت ویژه و منحصر به فردی به افراد نشان بدهید.

در روز هایی که همه مثل هم در حال رفتار کردن هستند شدیدا تمایز ها در ذهن افراد می ماند.

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi