طراحی نرم افزار اندروید
طراحی نرم افزار اندروید

اندروید (Android)نام یک سیستم عامل موبایل است که شرکت گوگل برای تلفن همراه ، ساعت ، تبلت و تلویزیون ها عرضه می‌نماید و با همکاری ده‌ها شرکت بر روی دستگاه های مبتنی بر اندروید قرار می‌دهد.

سیستم عامل اندروید اوپن سورس است و برپایه هسته لینوکس بنا شده است. برنامه های اندرویدی با استفاده از زبان جاوا نوشته می شوند و برای ارتباط با لایه های زیرین سیستم عامل می توانند از کتابخانه های جاوایی اندروید استفاده کنند.

به زبان ساده، اندروید سيستم عاملي است براي دستگاه هاي موبايل و گوشي هاي هوشمند که توسط بيش از 30 کمپاني معروف پشتيباني مي شود. وسایلی که از این سیستم عامل استفاده می کنند قادر به انجام بسیاری از نیازهای روزمره چند رسانه ای هستند.

برخی موارد استفاده از اندروید

موبایل کاتالوگ اندروید : شیوه سنتی معرفی محصولات و خدمات که از طریق امور چاپی (بروشور و کاتالوگ و ..) انجام میشد، محدودیت های زیادی مثل تیراژ محدود - اطلاعات محدود - عدم امکان ویرایش بعد از چاپ - توزیع محدود و ... داشت که تمامی این محدودیت ها در کاتالوگ آندروید مرتفع شده است.

نرم افزارهای کاربردی اندرویدی : قابلیت پیاده سازی ایده های جالب نرم افزاری و استفاده تجاری از این نرم افزارها از طریق بارگزاری در اندرویدمارکت هایی مثل بازار ، مایکت، کندو و ...

نرم افزارهای سازمانی اندرویدی : ایجاد نرم افزار اختصاصی ویژه سازمان ها و یا مجتمع های بزرگ تجاری از قبیل هتل ها، فروشگاه ها، ادارات دولتی، شرکت های ساختمانی و ...

کتاب های الکترونیکی اندرویدی : پیاده سازی کتاب ها بر روی تلفن همراه برای دسترسی و مطالعه راحت تر

نرم افزارهای آموزشی اندروید : این نرم افزارها با قابلیت های چند رسانه ای جذابیت های بسیار برای آموزش بوجود می آورند.

 

تیم متخصص پاراکس وب با سال ها تجربه، با بهره گیری از استانداردها و متد های روز برنامه نویسی امکان پشتیبانی و توسعه نرم افزار شما را متناسب با توسعه و تحول کسب و کار شما فراهم می آورد. ارایه سرویس های تحت وب ما، شما را از ارایه سفارشات خود به شرکت های مختلف بی نیاز کرده و سبب یکپارچگی نرم افزار ها می شود.ما با کد نویسی اصولی و بهینه تجربه ی یک اپلیکشن روان و پاسخگو را برای شما و مشتریانتان فراهم خواهیم کرد.

سه نکته مهم که باید در طراحی نرم افزار اندروید خود رعایت کنیم:

طراحی واکنش گرا

دوستی با سایر برنامه ها

رعایت استانداردهای گرافیکی اندرویدی

 

با توجه به گسترش روز افزون تلفن های همراه و بخصوص تلفن های مجهز به سیستم عامل اندروید ، هم اکنون وقت آن رسیده است که فروشگاه ها ، دانشگاه ها ، شرکت ها ، مراکز تفریحی و تمامی واحد های تجاری سراسر کشور  شعبه ای نیز در این سیستم عامل هوشمند ایجاد کنند.

  • logo-samandehi
  • logo-nezam-senfi
  • samane-tadarokat-electronic
  • logo-bakutel
  • انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران
  • شورای عالی انفورماتیک کشور
  • اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران
  • etehadieMajazi